Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Val&Ils&Sam&Saar CC - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Val&Ils&Sam&Saar CC - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Val&Ils&Sam&Saar

02 Juli 2013 | Thailand, Bangkok

We zullen maar bij het begin beginnen... De vlucht.. Van te voren best spannend, want oh oh als Sam maar geen hele vlucht de boel op stelten zet.
Eenmaal in het vliegtuig keek Sam zijn ogen uit. Al die mensen. Rijtje naast ons zaten twee Thaise middelbare leeftijd- mannen, die kiekeboe met Sam speelde.. Live entertainment :)
Sam viel redelijk snel in slaap, op schoot bij ilse.. Dus guess what, die heeft zelf geen minuut geslapen.
Na ruim 10 uur landde we op Bangkok... En gelijk kwamen de herinneringen terug. De taxi gepakt en naar ons hostel gereden.
Eerst koh San road bewandeld en vervolgens de tuktuk naar China town gepakt. Zowel Bo als Sam keken hun ogen uit ;)
In China town op zoek naar het marktje waar wij toen ook waren, maar helaas niet gevonden. Na navraag bleek het nog een half uur lopen..nou laat maar dan ;)
Terug naar het hostel waar we allemaal nog ff geslapen hebben. Daarna weer de straat op naast ons hotel (parallel aan koh san road) en lekker gegeten. Sam genoot van een bord spaghetti.
Een goed begin van onze reis... Allemaal vroeg naar bed, want we waren moe na een nacht zonder slaap.
Vandaag vroeg op, wekker Sam maakte ons 6.15 wakker en dat was precies op tijd, want de fietstocht stond op het programma, nicole's verjaardagskado!!
10 minuten met de taxi. Half 8 moesten er aanwezig zijn.
In de taxi... File, druk..oh ja shit even vergeten hoe dat in Thailand gaat, niets gaat op tijd. Hoe konden we dat nou vergeten?!
8.10 uiteindelijk aangekomen bij het startpunt... No worries, we vertrokken gewoon met de laatste groep.
Hoewel Sam in de taxi alweer in slaap was gekukeld, vond hij het geweldig bij val achterop de fiets. De Thaise meisjes die de toer deden keken hun ogen uit naar Sam. Trouwens, iedereen kijkt zijn ogen uit naar Sam. Ze willen hem allemaal aaien, naar hem zwaaien enz. Toen ze eenmaal wisten dat hij ook de high five kon geven, was het hek helemaal van de dam..
Onderweg langs marktjes, tempels en van alles wat je normaal in Bangkok niet ziet tijdens de bezienswaardigheden. Het ' gewone' leven in Bangkok. Waar mensen op straat wonen en leven. Alles gebeurt buiten, koken, bijpraten,wassen etc. Weer ontzettend indrukwekkend om te zien.
Een stukje met de boot gevaren, wat een aangename afwisseling was.. Want oh oh wat hebben we het warm.. Warm, zeg maar gerust heet.. Heeel erg heet,
Dus we gooien af en toe een flesje water in Sams nekkie..
We hebben genoten van de fietstocht. Hierna weer naar het hostel waar we even een middagdutje zouden gaan doen... Dit werd 3 uur slapen.. Maar hè, we zijn op vakantie dus het mag best!
Daarna wandelend naar de golden mountain geweest. Sam op de rug.. En leuk dat hij het vond. Onderweg vers fruit op. Het woord mountain doet al vermoeden dat we omhoog moesten.. Dus heel wat trappen op.. Hadden we al gezegd dat het warm was?!
Mooi uitzicht over Bangkok!
Met de tuktuk weer terug naar koh san road, waar we wat gegeten hebben.
Morgen staan grand palace en de wat po op het programma..
En 's avonds de vlucht maar Sydney..
Mat, here we come!!,

Veel liefs Valentino, Ilse, Sam en Bo!

• 02 Juli 2013 - 22:25

Paps, Mams, Opa En Oma:

Wat een avonturen zeg!
    Voor een volwassene al heel spannend, dus voor kleine Sam helemaal een beleving. En ja dat de Thaise dames nu al verkering met hem willen zat er natuurlijk dik in, zo'n hollander met blauwe ogen en blond haar.
    Mooi kado voor Nicole trouwens de fietstocht door Bangkok!
    Wat staat er verder op het programma voor morgen?
    XXX

• 05 Juli 2013 - 03:03

Martine Live From Ozzie:

Wat gaaf dat Sam het zo naar zn zin heeft! En wat ziet hij er stoer uit :). Jeeeeeej heel snel zie ik jullie in Aussie en hoor ik jullie verhalen graag! Zin in! Have fun! Liefss

• 05 Juli 2013 - 22:13

Maöma Gerdien:

Hallo lieverds,

Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben en nu gezellig samen met Matthijs zijn! Leuke foto's en een leuk verhaal weer. Sam die vindt het allemaal goed en het is te zien dat hij het naar zijn zin heeft! Ben benieuwd naar het volgende verhaal! Veel liefs voor allemaal en een hele dikke knuffel voor Sam!