Bye bye Sydney, bye bye australia! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Val&Ils&Sam&Saar CC - WaarBenJij.nu Bye bye Sydney, bye bye australia! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Val&Ils&Sam&Saar CC - WaarBenJij.nu

Bye bye Sydney, bye bye australia!

Blijf op de hoogte en volg Val&Ils&Sam&Saar

01 Augustus 2013 | Australië, Sydney

Cairns was heerlijk. We hebben niet heel veel gedaan, maar lekker gerelaxed. Er is een mooie laguun aan zee, waar we heerlijk aan lagen. Sam vond het heerlijk in het water en wilde er weer steeds in terug. Ons nat spetteren was het allerleukste en de mensen langs de kant konden ook genieten van zijn geschater. De volgende dag is Valentino gaan duiken. Het was prachtig en hij is op de foto gezet met een schildpad. De rest heeft weer lekker geluierd!
Vanaf Cairns vlogen we de dag erna terug maar Sydney. Een fijne rustige vlucht, waarin Sam veel heeft geslapen.
Nog twee dagen Sydney voor de boeg en dan moeten we helaas Australië weer gedag zeggen, maar niet alleen dat ook broerlief moeten we weer gedag zeggen. Maar eerst nog maar genieten van Sydney!
Vanaf ons hostel lopen we naar darling harbour. Gezelligheid rondom de haven. Heel gezellig al die restaurantjes etc. Een hele andere kant van Sydney, dan we eerder al gezien hadden.
s ' Avonds eten we gezellig met z'n allen in het restaurant bij het hostel en daarna potjes 21-en, zoals veel avonden!! Mat en Bo gaan daarna nog met anderen uit.
Vandaag de laatste dag Sydney, de laatste dag Australië...
Na een relaxed ontbijt (mat en bo slapen uit en zelfs val en ils mogen van Sam uitslapen (8 uur)), hebben we een rustig ochtendje. Sam geniet van zijn jus d'orange, croissant en zijn verse fruit salade.
Steeds komt er 1 uitgeslapen gup bij en rond 11.00 zijn we weer compleet om te gaan. Met de bus naar de harbour bridge. We wandelen er heen en ook erover heen. Je hebt vanaf daar een mooi uitzicht op het opera house!
Terug wandelen we langs het opera house, we dachten daar wat te drinken, maar 15 dollar voor een cola vonden we net wat te gek.. Dus op naar de Starbucks ;)
We wandelen door de botanic garden en opnieuw hebben we een mooi uitzicht op het opera house, maar ook over de harbour bridge.
Door de winkelstraten terug naar ons hotel gelopen. Een drukke dag met veel kilometers in de benen, maar wat was het mooi! Onze gids heeft het goed uitgezocht :)
Na een lekkere pizza zijn alle spullen ingepakt en gaan we zo slapen. Mat is nog op pad, maar zou ons morgen rond half 7 uitzwaaien.. We zijn benieuwd!
Nog 4 dagen Shanghai voor de boeg voordat we naar Nl vliegen. Erg benieuwd naar China!
Dag Sydney, dag Australië! Het was geweldig!

• 01 Augustus 2013 - 10:16

Paps:

Jaloers, jaloers, jaloers, zeg kunnen jullie niet gewoon stoppen met die verhalen, want ik trek het zo niet langer!
    De ene belevenis is nog mooier dan de andere, wat wil je nog meer dan een terrasje bij Opera house met zijn viertjes in Australië, kortom prachtig. En op de foto's zien we ook dat er een echte vakantie stemming heerst en heeft Sammetje het ook erg naar zijn zin. En dat stappen van Nicole heeft dat nog wat opgeleverd, komt ze wellicht terug met een stoere "crocodile dundy" figuur? Om over Matthijs maar niet te spreken, ik ben de tel kwijtgeraakt na al die Australische, Braziliaanse, Zweedse dames!
    Als er vakantie gevierd moet worden dan moet dat ook goed gebeuren, toch? Geniet en doe het mateloos is meer jullie motto