Aftellen maar... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Val&Ils&Sam&Saar CC - WaarBenJij.nu Aftellen maar... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Val&Ils&Sam&Saar CC - WaarBenJij.nu

Aftellen maar...

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Val&Ils&Sam&Saar

16 Mei 2013 | Nederland, Nederland

Het is weer begonnen... het aftellen!!!Een familiebezoekje aan de andere kant van de wereld, dat is het plan! En dit keer niet met z'n tweeën, maar natuurlijk gaat onze kleine mannetje Sam ook mee!! En ook (schoon)zusje Bootje start en eindigt haar reis met ons!
En hoewel er vaak is gezegd, waar beginnen jullie aan.. kunnen wij niet wachten! Vijf weken met elkaar genieten van elkaar, van de cultuur, de natuur, de zon, de standen en nog veel meer..! Vijf weken lang wel zien wat de dag brengt. Vijf weken lang alleen maar doen waar wij zin in hebben!
En oke, we moeten er wat voor over hebben (lees heel lang vliegen met Sam op schoot) maar als we er eenmaal zijn, wordt het vast geweldig!
We beginnen 30 juni onze reis met een vlucht naar Bangkok, waar we drie dagen zullen blijven. We zullen daar met z'n vieren weer de fietstocht gaan doen! Daarna zullen we van Bangkok naar Sydney vliegen, waar we Matthijs (eindelijk) weer zien! Na een aantal dagen zullen we een camper ophalen om uiteindelijk in Cairns te eindigen.
Er zijn al veel plannen voor onderweg. Zo wil Sam graag naar de dierentuin in Sydney, wil Nicole net zo goed leren surfen als Matthijs, wil Val duiken op de great barrier reef en hoopt Ilse lekker te relaxen op het strand! Via Shanghai (waar we drie dagen blijven) zullen we uiteindelijk weer terug gaan naar Amsterdam, maar daar denken we nog lang niet aan.
Voorlopig genieten we van de voorpret, regelen we de laatste dingen.. want hoe nemen we eigenlijk Sams kleertjes mee? Ervaring leert dat onze backpacks aardig vol zitten.. Wie weet heeft Nicole nog een plekje over.. Ook inentingen zullen binnenkort gehaald worden, de camper is bijna rond, en dan zoeken we nog een hostel voor in Sydney!

Nog ruim 6 weken en dan gaan we! We zullen jullie hier uiteraard weer op de hoogte houden van alles wat we meemaken!
Liefs Valentino, Ilse & Sam

• 17 Mei 2013 - 09:11

Nicole:

Yess, zin in!! : )

• 17 Mei 2013 - 11:25

Aafke:

Oooow Ils, Tino, Sam en Nicole! Wat klinkt dat vooruitzicht heeeerlijk! 5 weken doen waar je zin in hebt en genieten van de omgeving, zon en elkaar. Heel veel plezier alvast met de voorbereidingen! Ik zal jullie blog zeker blijven volgen, ben wel benieuwd naar al jullie avonturen!
    Liefs, Aafke

• 28 Juni 2013 - 19:15

Opa Waaijer:

Een late reactie wellicht, maar het aftellen is dan ook bijna voltooid!
    En het vreemde is dat ik, hoewel niet meega op reis, ontzettend zenuwachtig begin te worden. De reden: mijn dochter en schoonzoon, maar bovenal zal ik mijn grote kleine vriend erg missen!
    Maar je bent nooit te jong om de wereld te ontdekken, maar soms wel wat oud!

Nog 2 dagen en dan gaanze!

PS
    Vandaag trouwens ook nog intensief contact gehad met die andere wereldburger down under!