Just Chillin' - Reisverslag uit Sharm ash Shaykh, Egypte van Val&Ils&Sam&Saar CC - WaarBenJij.nu Just Chillin' - Reisverslag uit Sharm ash Shaykh, Egypte van Val&Ils&Sam&Saar CC - WaarBenJij.nu

Just Chillin'

Door: Val&Ils&Mat&Bo

Blijf op de hoogte en volg Val&Ils&Sam&Saar

31 Juli 2010 | Egypte, Sharm ash Shaykh

De afgelopen dagen waren relaxed.. heel relaxed... zo ongeveer niets gedaan, maar dat hoort erbij he op vakantie!!!

Val heeft de afgelopen twee dagen gedoken en mag zichzelf nu advanced open water duiker noemen!! :)
Hij is tot maar liefst 31 meter diep geweest en vond het prachtig.
Erg veel mooie koraalriffen waren er te zien, een schildpad, roggen en heeeeel veeeel vis.
In totaal 6 duiken gemaakt vanaf een bootje!

Mat, Bo en Ils bleven op het strand en hebben veel gesnorkel en gedobberd op ons nieuwe luchtbedje.
Snorkelen met Nicole is een waar avontuur, je bent je eigen leven niet zeker.
We hebben hier een soort omhulsel gekocht voor over de camera heen, daarmee kunnen we onderwater hele mooie foto's maken.

Morgen gaan we een snorkeltripje maken naar Ras Mohammed, een duikspot hier in de buurt. Van 9 tot 5 zullen we met de boot naar drie verschillende plekken gaan.

Tot de volgende keer!!

• 31 Juli 2010 - 20:38

Paps & Mams:

Inderdaad een zeer relaxte vakantie, alleen maar luieren! Wij verwachten wel een zeer uitgebreide beschrijving van de zin of onzin van de piramdes en willen ook de namen weten van de visjes die jullie zo mooi op de foto hebben gezet. Geniet van de boottocht en van nog meer vissen. Groetjes

• 01 Augustus 2010 - 08:27

Mama G.:

Heerlijk toch, relaxen. Prachtig die onderwaterfoto's! Gefeliciteerd met je duikpromotie Valentino! Ik ben trots op je! Is het eten ook lekker? Gaan jullie verder nog iets ondernemen? Geniet van alles, veel liefs Mama Gerdien

• 01 Augustus 2010 - 16:19

Kristine:

Haai Ils! :) Ik volg de avonturen weer, ben vandaag terug gekomen uit Turkije! Zooo warm, maar heerlijk uitgerust en genoten! Jullie zijn naar Cairo geweest! Supergaaf! Veel plezier nog en tot snel xxx

• 02 Augustus 2010 - 07:58

Sofie:

Hee Ilse (en de rest :D)! Heb eindelijk even bijgelezen! Echt supertof dat jullie in Caïro zijn geweest. Lijkt me heel mooi om de piramides te zien!
    Verder klinkt de vakantie als lekker bijkomen en genieten!
    Geniet nog van de rest van jullie vakantie.

• 02 Augustus 2010 - 08:21

Rob:

Heya!

Ben zowaar helemaal bijgelezen! :D Begin wel steeds meer en meer medelijden met jullie te krijgen.. Ik mag gelukkig gewoon werken, oh wat heb ik het goed..

Maar het ziet er echt mooi uit daar! Groetjes daar!

(K)!