Egypte, here we come!! - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Val&Ils&Sam&Saar CC - WaarBenJij.nu Egypte, here we come!! - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Val&Ils&Sam&Saar CC - WaarBenJij.nu

Egypte, here we come!!

Door: Val&Ils&Mat&Bo

Blijf op de hoogte en volg Val&Ils&Sam&Saar

21 Juli 2010 | Nederland, Gorinchem

Geen rondreis USA meer, maar een last minute naar Egypte!! (Ook erg leuk!!) Voor Mat en Bo de eerste keer buiten Europa.

Vorige week met z'n 4en zitten puzzelen wat we zullen doen, want nog even op vakantie is toch wel erg lekker. Uiteindelijk op Egypte uitgekomen.

Vrijdag om 14.30 zullen we vliegen naar Sharm el Sheikh. 15 dagen zullen we verblijven in Na'am Bay. Snorkelen, relaxen, kameel rijden, bruin bakken, duiken (voor de mannen) en gewoon lekker doen wat we willen. We can't wait!!!

De discussies zijn nog gaande of we wel of niet Caïro, Luxor of Jeruzalem gaan bezoeken. Maar hoe dan ook....we gaan genieten.
Jammer dat ons paps en mams niet mee kunnen, maar jullie mogen mee genieten via onze foto's en verhalen!

Liefs
Val, Mat, Bo en Ils

• 24 Juli 2010 - 08:51

Paps En Mams:

Veilig geland en nu op zoek naar Cleopatra en de andere "schatten" van Egypte. Maar eerst een paar dagen lekker zwemmen.

• 27 Juli 2010 - 08:11

Pascal:

Hi guys & girls!

Lekker aan het genieten van al het moois in Egypte?
    Al piramides gezien?

Groetjes, Pascal / Wendy / Jasper / Ruben