Dag 30: Dagje Singapore & Naar huis - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Val&Ils&Sam&Saar CC - WaarBenJij.nu Dag 30: Dagje Singapore & Naar huis - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Val&Ils&Sam&Saar CC - WaarBenJij.nu

Dag 30: Dagje Singapore & Naar huis

Door: Val&Ils

Blijf op de hoogte en volg Val&Ils&Sam&Saar

27 Augustus 2009 | Singapore, Singapore

Singapore is zo ontzettend anders dan de steden die we tot nu toe gezien hebben. Het is er modern en ontzettend schoon. Geen resten kauwgum op de straat, want kauwgum is niet toegestaan. De mensen zijn modern en alle soorten religies leven hier ook door elkaar. De mensen zijn voornamelijk van chineese afkomst, maar de meerderheid spreekt engels. Ook hoor je een soort vervormd engels, een mengeling van verschillende talen. Er zijn ontzettend veel giga shopping malls hier. Ook weer heel modern. In Chinatown vinden we (gelukkig) voor de afwisseling een markt. We slaan nog wat souvenirs in en vervolgen onze weg naar het volgende Mall. Eigenlijk is er verder weinig te beleven in Singapore, dus die twee dagen van ons is genoeg. We spelen nog een potje pool (Ilse is de grote winnaar...) in een Game-hal. We zijn moe en vervelen ons, dus besluiten we tijdens een kopje thee en koffie bij de Starbucks dat we alvast richting vliegveld gaan!
We nemen de volgepakte metro en het is een klein halfuurtje reizen. Het is een gigantisch vliegveld en we moeten een 'skytrain' nemen naar onze Terminal. We zijn inmiddels ingecheckt en al en struinen de winkeltjes wat af! We hebben een reis van 12,5 uur voor de boeg! Hopelijk krijgen we wat slaap en we zien jullie allen snel!
De laatste foto's houden jullie nog van ons tegoed!

Veel liefs,

Val & Ils

• 27 Augustus 2009 - 14:25

Mama En Ruud:

Goede vlucht en gezond weer thuis! Veel liefs

• 27 Augustus 2009 - 17:37

Robbie:

Het zit je niet mee met Poolen Tino, is het wel? Vorige keer met mij werd je ook zwaar afgemat ;)

Goeie vlucht en tot snel kinders!

Kusj

• 31 Augustus 2009 - 14:12

Papa En Mama:

Fijn, jullie zijn weer thuis. Gezond en vol nieuwe verhalen en ervaringen.

• 04 September 2009 - 16:36

Papa En Mama:

Leuke foto's van Melaka en Singapore. Op die tweede foto heb ik ook gelopen. Nu zie ik jullie eindelijk bepakt en bezakt op weg.