En toen gingen we niet meer.... - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Val&Ils&Sam&Saar CC - WaarBenJij.nu En toen gingen we niet meer.... - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Val&Ils&Sam&Saar CC - WaarBenJij.nu

En toen gingen we niet meer....

Door: Val&Ils

Blijf op de hoogte en volg Val&Ils&Sam&Saar

14 Juli 2010 | Nederland, Gorinchem

Helaas...
Vanaf december met z'n 6en afgeteld en uitgekeken naar onze reis.. maar sommige dingen heb je niet voor het zeggen... zoo ook het hart van oma ;)
Vorige week is ze in het ziekenhuis opgenomen met een hartstilstand. Gelukkig gaat ze steeds meer vooruit, maar helaas is onze reis gecanceld.
Op naar volgend jaar zullen we maar zeggen! We beginnen weer opnieuw met aftellen, want wat in het vat zit, verzuurt niet (toch?!?)
En hopenlijk dan geen oma's met hartkwalen of andere beren op de weg!

• 14 Juli 2010 - 21:16

Esmeralda:

nog steeds zoooo sneu voor je!

• 15 Juli 2010 - 11:14

Marjon:

Nou die beren op de weg zou je zomaar eens een keer tegen kunnen komen in de USA, haha. Nee hoor zonder gein... ik vind het ontzettend balen voor jullie! En ook wel een beetje voor mezelf want had wel zin om met jullie verhalen weer terug te denken aan onze eigen reis ;)

Ik hoop dat jullie snel een mogelijkheid vinden om toch nog te gaan en dat jullie er dan nog maar harder van mogen genieten!