Aftellen is weer begonnen!! - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Val&Ils&Sam&Saar CC - WaarBenJij.nu Aftellen is weer begonnen!! - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Val&Ils&Sam&Saar CC - WaarBenJij.nu

Aftellen is weer begonnen!!

Door: Val&Ils

Blijf op de hoogte en volg Val&Ils&Sam&Saar

28 Mei 2010 | Nederland, Gorinchem

De tijd gaat snel, alweer bijna een jaar om! Op naar onze volgende reis! :)
Na Thailand, Maleisie en Singapore zijn we verslaafd geraakt!! Reizen is geweldig!! Deze zomer staat de USA op het programma. Met z'n 6en zullen we de boel daar gaan verkennen. De backpack's worden over een paar weken weer onder het stof vandaan gehaald, kom maar op volgend avontuur!
18 juli vliegen we naar New York, waar we een paar dagen zullen verblijven. Vervolgens vliegen we naar Los Angeles en vanaf daar zullen we met de huurauro een rondje maken door west USA!
O.a. naar Las Vegas, San Francisco, Grand Canyon, Yosemite National Park , route 66 en Death Valley.
Erg benieuwd wat voor moois dat land ons weer gaat bieden. We zullen weer regelmatig verhalen en foto's plaatsen zodat jullie een beetje op de hoogte blijven en een beetje kunnen mee genieten van al het moois! :)
Nog 51 nachtjes slapen, wij tellen af!
Liefs Valentino&Ilse

• 28 Mei 2010 - 12:15

Martine:

Whoehoe!!! Weer lekker weg! Ben benieuwd naar de spannende verhalen... Maar eerst nog even een paar danslesjes voordat jullie gaan ;). Liefs

• 28 Mei 2010 - 19:23

Marjon En Jerry :

Jaloers jaloers... haha heb eigenlijk geen recht van spreken he! Ben benieuwd naar wat jullie ervan vinden, wou dat ik ook mee kon :)

• 31 Mei 2010 - 19:19

Booot:

jeeeeh, wat gaat het al snel:blink: