See you later alligator - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van Val&Ils&Sam&Saar CC - WaarBenJij.nu See you later alligator - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van Val&Ils&Sam&Saar CC - WaarBenJij.nu

See you later alligator

Door: Val & Ils

Blijf op de hoogte en volg Val&Ils&Sam&Saar

21 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Key Largo

Gister ochtend zijn we vanaf miami vertrokken naar de Everglades. Na een toer van 1,5 uur kwamen we aan bij het begin van het park. Je kan het hele park door met de auto en op verschillende punten stoppen. Zó gezegd, zó gedaan. We spraken af het park pas te verlaten na her zien van een alligator.
De eerste stop die we maakte was prachtig. Ontzettend warm en een mooie lucht die in het water weerspiegelde. We zagen al snel een schildpad en een slang. Ontzettend mooie planten en veel vogels. Het lijkt een beetje moeras achtig. Maar helaas geen alligator.
Bij de volgende stop wilden we picknicken. Inplaats van eten, werden we gegeten door de muggen. Helemaal onder de bulten maar een ander plekje gezocht. En dat was maar goed ook.
Want daar zagen we mister alligator. Heel relaxed aan het rond zwemmen. Visie volbracht!!
Op weg naar onze volgende bestemming, key largo, belanden we in een gigantische tropische regenbui. Ons huisje in key largo is prachtig. Knus en na 5 stappen staan we op het strand. Na even te hebben relaxed op het strand malen we een kanoetoer langs de kust. Het is hier zó rustig. Het lijkt alsof we de enige op het water zijn. Een heerlijke dag geweest.
Vandaag zijn we naar een onderwater park op key largo geweest... een soort natuurgebied waar we hebben gezond en gesnorkeld. Lekker uitgerust.
Daarna weer neergestreken op het strandje bij ons huisje. Zó gaan we proberen hier de bbq aan de praat te krijgen en morgen rijden we verder naar onze laatste bestemming... key west!!
Veel Liefs ons

• 22 Oktober 2010 - 11:24

Esmeralda:

Jaloers....het is koud hier!!

• 23 Oktober 2010 - 07:40

Nic:

Hee Val & ilse!

klinkt lekker zeg! mooi strand = )
    waren jullie niet bang voor die kroko?
    ik ga nu met mama en papa klussen in Amsterdam, voor het eerst! tot snel! kusje